Harç paraları yüksek başka hiçbir farklılığı yok..
Zaten kaldığın dersi alttan alıosun 1. öğretimsen öğleden sonra da giriosun,
2. öğretimsen de sabahtan gelmek zorunda kalıosun



bişi değişmiyo