Konu
İkinci Öğretim Okumak
18-07-2014, 13:04:11
#14
whimper
Harç paraları yüksek başka hiçbir farklılığı yok..
Zaten kaldığın dersi alttan alıosun 1. öğretimsen öğleden sonra da giriosun,
2. öğretimsen de sabahtan gelmek zorunda kalıosun
bişi değişmiyo