• 29-03-2014, 12:15:26
    #10
    peki orada bilgisayar ile alakalı bir bölüm okusam burada iş imkanım olabilir mi? bilişim sistemi müh. bilgi işlem müh. bilgisayar müh. grafik tasarım vs gibi. iş imkanlarımı kısıtlar mı? yurt dışında okumak
  • 29-03-2014, 14:53:33
    #11
    tavsiye etmem...
    pahalı ne bin ne 2 bin...
  • 29-03-2014, 15:00:33
    #12
    Eğitimi Türkiye'den iyi diyen arkadaşlara şaşıyorum.Türkiye'de birçok üniversite var ordaki YDÜ-DAÜ Türkiye'nin orta kalite üniversitelerinden.Örneğin Akdeniz Üniversitesi gibi.ODTÜ'yü ise 1 tık yukarı görebilirsiniz.Aman Aman bir eğitim bekleme.
    Verilen paranın karşılığını veriyorlar mı orası da muamma.
    GAÜ'yü UKÜ'yü felan düşünme zaten.Benim sana tavsiyem gitme.Orda okuyan arkadaşlarımla konuşuyorum hep şikayetçiler.1 sene daha hazırlan yani artık Türkiye'de üniversite kazanmaktan kolay ne var?Her yer üniversite kaynıyor.
    Bu arada boş yere sallamıyorum liseyi Kıbrıs'ta okudum ve 1 sene YDÜ'de eğitim gördüm.Neyin ne olduğunu iyi biliyorum.
  • 29-03-2014, 17:09:17
    #13
    https://www.r10.net/universite/123148...s-kampusu.html - ODTÜ KKK hakkındaki düşüncelerim(Öğrencisi olarak)
    http://blog.kibristaodtuvarmis.com/ - Bir grup öğrenci olarak yazdığımız blog.

    REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimi Türkiye'den iyi diyen arkadaşlara şaşıyorum.Türkiye'de birçok üniversite var ordaki YDÜ-DAÜ Türkiye'nin orta kalite üniversitelerinden.Örneğin Akdeniz Üniversitesi gibi.ODTÜ'yü ise 1 tık yukarı görebilirsiniz.Aman Aman bir eğitim bekleme.
    Verilen paranın karşılığını veriyorlar mı orası da muamma.
    GAÜ'yü UKÜ'yü felan düşünme zaten.Benim sana tavsiyem gitme.Orda okuyan arkadaşlarımla konuşuyorum hep şikayetçiler.1 sene daha hazırlan yani artık Türkiye'de üniversite kazanmaktan kolay ne var?Her yer üniversite kaynıyor.
    Bu arada boş yere sallamıyorum liseyi Kıbrıs'ta okudum ve 1 sene YDÜ'de eğitim gördüm.Neyin ne olduğunu iyi biliyorum.
    Sanırım burada cevap hakkı doğdu ODTÜ ile olan kısmına. Öncelikle gerçekçi olmak gerekirse eğitim seviyesi Ankara Kampusu ile aynı seviyedir. Hazırlığı Ankara ile aynı okursunuz. Aynı anda tüm sınavlar yapılır. Bölümlere gelince hocalarınızın bir kısmı Ankara Kampusu'ndan gelir. Geldikleri gibi sorularını yanlarında getirirler. Bazıları Ankara'da sorduğu sorulara kolay der daha ağırını sorar. Buraya biz 20 bin ile geldik kaldı çoğu üniversite tutuyordu. ODTÜ'yü ODTÜ yapan puan değildir. Verdiği eğitimdir, kültürdür.
  • 29-03-2014, 18:47:36
    #14
    xBartu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/universite/123148...s-kampusu.html - ODTÜ KKK hakkındaki düşüncelerim(Öğrencisi olarak)
    http://blog.kibristaodtuvarmis.com/ - Bir grup öğrenci olarak yazdığımız blog.


    Sanırım burada cevap hakkı doğdu ODTÜ ile olan kısmına. Öncelikle gerçekçi olmak gerekirse eğitim seviyesi Ankara Kampusu ile aynı seviyedir. Hazırlığı Ankara ile aynı okursunuz. Aynı anda tüm sınavlar yapılır. Bölümlere gelince hocalarınızın bir kısmı Ankara Kampusu'ndan gelir. Geldikleri gibi sorularını yanlarında getirirler. Bazıları Ankara'da sorduğu sorulara kolay der daha ağırını sorar. Buraya biz 20 bin ile geldik kaldı çoğu üniversite tutuyordu. ODTÜ'yü ODTÜ yapan puan değildir. Verdiği eğitimdir, kültürdür.
    Ben ODTÜ KKK kötü demek istemedim,diğer Kıbrıs Üniversitelerinden daha iyi demek istedim.Ankara seviyesinde midir onu bilemiyorum.
  • 29-03-2014, 18:49:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Benim ev sahibinin oğlu bu sene kazandı gitti kıbrısa. Ev sahibiyle konuşuyoz ara sıra diyo ki aylık 2500 gönderiyorum ancak yetiyor.
  • 29-03-2014, 19:16:42
    #16
    REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ODTÜ KKK kötü demek istemedim,diğer Kıbrıs Üniversitelerinden daha iyi demek istedim.Ankara seviyesinde midir onu bilemiyorum.
    Eğitimi Ankara seviyesindedir. Diploması ile garantilenmiştir.
  • 29-03-2014, 22:02:23
    #17
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ev sahibinin oğlu bu sene kazandı gitti kıbrısa. Ev sahibiyle konuşuyoz ara sıra diyo ki aylık 2500 gönderiyorum ancak yetiyor.
    Sizin ev sahibinin oğlu Kumarhane ,Bet veya İt yarışlarına sarmış olma ihtimali yüksek.
  • 29-03-2014, 22:13:36
    #18
    yaklaşık 6 yıl kıbrısta kalmış 6 ay önce Türkiyeye dönmüş biri olarak yazıyorum.
    Kıbrısı alternatiflerin arasına almanı önermem. Hayat pahalı, memlekette 2-3 şey dışında yapacak bir nane yok. Toplu taşıma desen neredeyse yok.

    Gidip güzel bir ev kiralayıp altına da arabanı çekecek paran yoksa sefalet çekersin. Yok bunlar var cebimede paramı koyarım diyosan güzel hayat yaşarsın.

    eğitim kalitesi Türkiye den çok çok aşağılarda bir kaç üni dışında.

    Kıbrısla ilgili polyannacılık oynamaya gerek yok köyün biraz gelişmiş hali