https://www.r10.net/universite/123148...s-kampusu.html - ODTÜ KKK hakkındaki düşüncelerim(Öğrencisi olarak)
http://blog.kibristaodtuvarmis.com/ - Bir grup öğrenci olarak yazdığımız blog.
Eğitimi Türkiye'den iyi diyen arkadaşlara şaşıyorum.Türkiye'de birçok üniversite var ordaki YDÜ-DAÜ Türkiye'nin orta kalite üniversitelerinden.Örneğin Akdeniz Üniversitesi gibi.ODTÜ'yü ise 1 tık yukarı görebilirsiniz.Aman Aman bir eğitim bekleme.
Verilen paranın karşılığını veriyorlar mı orası da muamma.
GAÜ'yü UKÜ'yü felan düşünme zaten.Benim sana tavsiyem gitme.Orda okuyan arkadaşlarımla konuşuyorum hep şikayetçiler.1 sene daha hazırlan yani artık Türkiye'de üniversite kazanmaktan kolay ne var?Her yer üniversite kaynıyor.
Bu arada boş yere sallamıyorum liseyi Kıbrıs'ta okudum ve 1 sene YDÜ'de eğitim gördüm.Neyin ne olduğunu iyi biliyorum.
Sanırım burada cevap hakkı doğdu ODTÜ ile olan kısmına. Öncelikle gerçekçi olmak gerekirse eğitim seviyesi Ankara Kampusu ile aynı seviyedir. Hazırlığı Ankara ile aynı okursunuz. Aynı anda tüm sınavlar yapılır. Bölümlere gelince hocalarınızın bir kısmı Ankara Kampusu'ndan gelir. Geldikleri gibi sorularını yanlarında getirirler. Bazıları Ankara'da sorduğu sorulara kolay der daha ağırını sorar. Buraya biz 20 bin ile geldik kaldı çoğu üniversite tutuyordu. ODTÜ'yü ODTÜ yapan puan değildir. Verdiği eğitimdir, kültürdür.