Eğitimi Türkiye'den iyi diyen arkadaşlara şaşıyorum.Türkiye'de birçok üniversite var ordaki YDÜ-DAÜ Türkiye'nin orta kalite üniversitelerinden.Örneğin Akdeniz Üniversitesi gibi.ODTÜ'yü ise 1 tık yukarı görebilirsiniz.Aman Aman bir eğitim bekleme.
Verilen paranın karşılığını veriyorlar mı orası da muamma.
GAÜ'yü UKÜ'yü felan düşünme zaten.Benim sana tavsiyem gitme.Orda okuyan arkadaşlarımla konuşuyorum hep şikayetçiler.1 sene daha hazırlan yani artık Türkiye'de üniversite kazanmaktan kolay ne var?Her yer üniversite kaynıyor.
Bu arada boş yere sallamıyorum liseyi Kıbrıs'ta okudum ve 1 sene YDÜ'de eğitim gördüm.Neyin ne olduğunu iyi biliyorum.