yaklaşık 6 yıl kıbrısta kalmış 6 ay önce Türkiyeye dönmüş biri olarak yazıyorum.
Kıbrısı alternatiflerin arasına almanı önermem. Hayat pahalı, memlekette 2-3 şey dışında yapacak bir nane yok. Toplu taşıma desen neredeyse yok.
Gidip güzel bir ev kiralayıp altına da arabanı çekecek paran yoksa sefalet çekersin. Yok bunlar var cebimede paramı koyarım diyosan güzel hayat yaşarsın.
eğitim kalitesi Türkiye den çok çok aşağılarda bir kaç üni dışında.
Kıbrısla ilgili polyannacılık oynamaya gerek yok

köyün biraz gelişmiş hali