https://www.r10.net/universite/123148...s-kampusu.html - ODTÜ KKK hakkındaki düşüncelerim(Öğrencisi olarak)
http://blog.kibristaodtuvarmis.com/ - Bir grup öğrenci olarak yazdığımız blog.
Sanırım burada cevap hakkı doğdu ODTÜ ile olan kısmına. Öncelikle gerçekçi olmak gerekirse eğitim seviyesi Ankara Kampusu ile aynı seviyedir. Hazırlığı Ankara ile aynı okursunuz. Aynı anda tüm sınavlar yapılır. Bölümlere gelince hocalarınızın bir kısmı Ankara Kampusu'ndan gelir. Geldikleri gibi sorularını yanlarında getirirler. Bazıları Ankara'da sorduğu sorulara kolay der daha ağırını sorar. Buraya biz 20 bin ile geldik kaldı çoğu üniversite tutuyordu. ODTÜ'yü ODTÜ yapan puan değildir. Verdiği eğitimdir, kültürdür.
Ben ODTÜ KKK kötü demek istemedim,diğer Kıbrıs Üniversitelerinden daha iyi demek istedim.Ankara seviyesinde midir onu bilemiyorum.