REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ODTÜ KKK kötü demek istemedim,diğer Kıbrıs Üniversitelerinden daha iyi demek istedim.Ankara seviyesinde midir onu bilemiyorum.
Eğitimi Ankara seviyesindedir. Diploması ile garantilenmiştir.