Ancak benim acil olarak hali hazırda okuduğum bölümü bırakmam lazım. ancak 2. üniversite olarak yazdığım bölümü açıktan devam edip ardından dgs ile 4e tamamlamak istiyorum.
2 Yıllığı dondursam. Diğer 2. üniversitede sıkıntı çıkartır mı ?
Açıktan devam edeceğim bölümü bitirsem dgs ile 3e geçsem , 2 yıllığın tastiknamesini alsam yani tamamen iptal etsem diğer aöf den örgüne geçişte sıkıntı olur mu ? ne yapmam lazım özetle ?
yada 2 yıllık devam etsin ayrılayım o ilden alttan derslerim olsun, aöfün 2. yılında örgünü iptal edeyim kayıdı sildireyim aöfüde 2 yıllık diploması ile dgsye gireyim ? olur mu sizce?
arkadaşlar özelden yazacağım dgsde giriş garanti gibi. tek isteğim sene kaybı yaşamamak şuan.
özetinde özeti : 2 yıllığı bıraksam 2. üniversite diye yazdığım bölümde iptal olur mu illa örgün eğitimini aldığım 2. üniversiteyi bitirmem şart mı ?