Siz kaydınızı yapın, dikeygecis.org'un eski admini, dgs ile yerleşmiş ve öğretim görevliliği yapmış biri olarak gönül rahatlığı ile söyleyebilirim

Zaten üniversiteler arası bir bilgi sistemi bulunmamakta siz 2 yıllık bir okula kayıt yaptırdığınız için aöf'de yine 2 yıllık bir programı sınavsız okuma hakkına sahipsiniz, dediğim gibi kaydınız yapıldıktan sonra vatana ihanet etmezseniz 35 yıl bile okursunuz