hocam 2. üniversitedem aöf (erzurum ) kayıdı tam olarak pazartesi bitiricem bunu öğrenmem lazımdı.
ben artık 2. üniversite (aöf ) ye kayıdımı yaptırsam ve gidip işletmeden kaydımı sildirsem sıkıntı yok yani özetle ? cidden çok mutluyum şuan
ama resmi kayıttan okumadan da içimde sıkıntı olacak. pazartesi arayayım bir Atatürk üniversitesini.