2. üniversite okumanın şartı birinin örgün diğerinin açıktan olmasıdır. İkisi de örgün ya da açıktan olamaz. Ama 2. üniversiteniz aöf ise ona devam edersiniz diğerinden kayıt sildirseniz bile. İlkini bitirmiş olmanız ya da devam etmeniz gerekmiyor kayıt bir kere yapılır ve asla silinmez artık atılma vs.'de yok.

Kısacası örgünden kaydınızı sildirip aöf 2 yıllığa devam edip bitirip dgs'ye girip 4 yıllığa tamamlayabilirsiniz