Üstad çok sağol, ben şimdi Atatürk üniversitesi 2.Üniversite olarak kayıt oldum kayıt şartı okuyan veya mezunları alacaktı. bende açıkçası tedirgindim örgünü silersem bu ne olacak diye. çok sağol.