• 29-07-2013, 03:17:52
    #1
    merhaba arkadaşlar bu yıl yeni kazandım aöf kamu yönetimi bölümünü yeni kazandım arkadaşlar.Fakat aöf hakkında mallasef pek bilgi sahibi degilim.
    Öncellikle.
    aöf deki girecegim sınavlardan geçme notu almam kafimi örnek veriyor geçme notu 50 ben ise her sınavdan 100 alıyorum örnek tabi yani bu aldığım 100 ün bana üniversite bittikten sonra kpss de bi etkisi olacakmı ??

    yani lisede diploma notu oluyordu ya arkadaşlar üniversite sınavında bize + katkı sağlıyordu yani üni dede aldığım puanlar kpss de bana + bi katkısı faydası olacakmı yoksa direkmen sınavlarda geçsem yetermi?.

    + kamu yönetiminide temel matematik felen derslerini gördüm benim matematik ile fazla aram yok matematigi ağır degildir degilmi?.

    + örnek veriyorum 10 ders var bu 10 dersin 2 sinde yeteerli puanı alamassamsa eğer. bir dahaki yılla bütün dersleri baştanmı görüyorum veya sınıf atlayacakmıyım? yoksa sınıf atliyacağım o derslerden seneyimi sorumlu olacağım nasıl olacak.

    + örnek ben kamu yönetimi okuyorum 4 yıl sonra bitti ise okul master yapabiliyormuyum? + mastar yapmamın bana kpss de bi etkisi faydası olurmu?

    yardımcı olacak arkadaşa teşşekür ederim.

    ayrıca arkadaşlar aöf kamu yönetimi derslerine baktıgımda almanca fransızca ingilizce yazıyor bu konulardanda sınav olacakmıyım ben?.
  • 29-07-2013, 03:46:09
    #2
    Öncelikle hayırlı olsun.Yüksek puan almanızın kpss için hiçbir etkisi yoktur, ancak Yüksek lisans düşünüyorsanız yüksek tutmanız gerekmekte. Matematik dersi zordur (mat2 de var) ancak Aöfte yeni dönemli sisteme göre en düşük geçme notu 50 den 32 ye (genel ortalama 2.00 olup çan eğrisi düşükse ki matematik düşük olur) düşmüştür ki hiç bilmeseniz bile geçme ihtimaliniz var. Üniversite de sadece kaldığınız derslerden sorumlu olursunuz. Bir üst sınıfa geçip krediniz yettiği kadar alttan da kaldığınız dersleri alabilirsiniz. Aöfte alan derslerine iyi çalışırsanız Kpss A düşünürseniz size temel olur. Yabancı dil olarak sadece kayıtta seçtiğiniz dilden sorumlu olursunuz.
  • 29-07-2013, 03:53:51
    #3
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar bu yıl yeni kazandım aöf kamu yönetimi bölümünü yeni kazandım arkadaşlar.Fakat aöf hakkında mallasef pek bilgi sahibi degilim.
    Öncellikle.
    aöf deki girecegim sınavlardan geçme notu almam kafimi örnek veriyor geçme notu 50 ben ise her sınavdan 100 alıyorum örnek tabi yani bu aldığım 100 ün bana üniversite bittikten sonra kpss de bi etkisi olacakmı ??
    Hayır hiç bir etkisi yok. Kpss'de aldığın puan önemli. Ama 2 yıllık ise kamu dgs sıavında not ortalamanın etkisi var.

    bu arada geçme notu yok çan sistemi var yani ortalamaya göre geçiyorsun 30 ile geçtiğin derste oluyor 45-50 ile geçtiğin derste
    yani lisede diploma notu oluyordu ya arkadaşlar üniversite sınavında bize + katkı sağlıyordu yani üni dede aldığım puanlar kpss de bana + bi katkısı faydası olacakmı yoksa direkmen sınavlarda geçsem yetermi?.

    + kamu yönetiminide temel matematik felen derslerini gördüm benim matematik ile fazla aram yok matematigi ağır degildir degilmi?.

    kesinlikle değil, o bölümü binlerce kişi okuyor kitaplara biraz çalışman yeterli

    + örnek veriyorum 10 ders var bu 10 dersin 2 sinde yeteerli puanı alamassamsa eğer. bir dahaki yılla bütün dersleri baştanmı görüyorum veya sınıf atlayacakmıyım? yoksa sınıf atliyacağım o derslerden seneyimi sorumlu olacağım nasıl olacak.

    hayır sadece kaldığın 2 dersi tekrar alırsın

    + örnek ben kamu yönetimi okuyorum 4 yıl sonra bitti ise okul master yapabiliyormuyum? + mastar yapmamın bana kpss de bi etkisi faydası olurmu?

    yüksek lisansa başvuru yapabilmen için ales'e girmen gerekiyor ales ve yds'de iyi puanlar alırsan neden olmasın..

    yardımcı olacak arkadaşa teşşekür ederim.

    ayrıca arkadaşlar aöf kamu yönetimi derslerine baktıgımda almanca fransızca ingilizce yazıyor bu konulardanda sınav olacakmıyım ben?.

    sen bir dil seçeceksin, ingilizce seçersen mesela 35 puan ile geçersin ortalama
  • 29-07-2013, 03:55:13
    #4
    TheRAPy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun.Yüksek puan almanızın kpss için hiçbir etkisi yoktur, ancak Yüksek lisans düşünüyorsanız yüksek tutmanız gerekmekte. Matematik dersi zordur (mat2 de var) ancak Aöfte yeni dönemli sisteme göre en düşük geçme notu 50 den 32 ye (genel ortalama 2.00 olup çan eğrisi düşükse ki matematik düşük olur) düşmüştür ki hiç bilmeseniz bile geçme ihtimaliniz var. Üniversite de sadece kaldığınız derslerden sorumlu olursunuz. Bir üst sınıfa geçip krediniz yettiği kadar alttan da kaldığınız dersleri alabilirsiniz. Aöfte alan derslerine iyi çalışırsanız Kpss A düşünürseniz size temel olur.
    üstat ilgi ve alakan için teşşekürler sagollasın.

    üstat kaldığım derslerden sorumlu olursun dedigin yani. örnek matematik den kaldım 1 sınıftayım 2 sene 2 sınıfa geçiyorum fakat matematik dersinden kalmış oluyorum 2 sene ginemi o matematik dersinin sınavına girip geçecem?.

    yani lisede 1 zayıf oldugunda geçiyordun ya ünide böyle bişi yok demi kaldıgım dersten 2 sene gine sorumluyum.
    bu arada kredi ne oluyor toplam puanım mı? kredim nedir üstat?
    ben kaymakamlık için sınavlara baktımda üstat galiba kpss de b sınavınamı girecem üstat?.
    kaymakamlık içinde şansımı denemek istiyorum olmasa hakimlik sonrası polislik hedeflerimin arasında.

    sözelde genel olarak iyim üstat bu arada.
    kaymakamlıgın yüzde 40 ı kamu yöntiminden çıkıyormuş sorular bana + 1 avantaj saglar degilmi?.



    yani 1 sene örnek veriyorum 4-5 dersten kalsam hepsi 0 olsa kötü olsa gine sınıf atlıyorum degilmi?.


    üstat peki mastar ın kpss de etkisi olmuyor degilmi?.

    kusura bakma uzun uzun yazıyorum vaktini alıyorum. ilgi ve alakan için teşşekür ediyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:55:13 -->-> Daha önceki mesaj 03:53:54 --

    SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bir dil seçeceksin, ingilizce seçersen mesela 35 puan ile geçersin ortalama
    üstat ilgin için teşşekürler yani kamu da 1 dil seçme zorunluluğum var.
    bu arada puan dilimi 100 üzerinden oluyor degilmi üstat açık öğretimde .
    bu arada aöf ing soruları nasıl oluyor her senemi görüyorum üstat yoksa 1 senemi ?
  • 29-07-2013, 03:58:25
    #5
    her sene değildir ders içeriklerinde yazzar ben ikinci üniversite adalet okuyorum o yüzden sizin bölümü bilmiyorum...

    100 üzerinden ama inan ben hiç çalışmadan girdim bu sene ingilizce hiç yok neredeyse hepsini salladım 2 dönemde geçtim...(30-35 civarı puanlar almıştım)

    ancak ortalamam 4 üzerinde 2 üzerinde olduğu için geçtim yoksa kalıyordum...
  • 29-07-2013, 04:26:47
    #6
    Kaldığın ders en az dd (1.00) olmadan mezun olamazsın. Tabi dd varsa genel ortalama en az 2.00 olmalı. Harf sistemi en yüksek aa (4.00) dır. (cd, dc, dd şartlı geçmektir yani ortalama 2.00 olursa geçer yoksa bunlardan kalırsın) tüm dersleriniz cc gelirse ortalama 2.00 olur. Yani Cc den düşük notunuz varsa cc den yüksek notlarınız da olmadan geçemezsiniz. Kaymakamlık, idari hakimlik, vergi müfettişliği vd. Uzmanlıklar için kpss a (aöfte ki alan dersleri) polislik için kpss b p3 puanı (genel yetenek, g.kültür) gerekir.
  • 29-07-2013, 11:59:43
    #7
    TheRAPy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldığın ders en az dd (1.00) olmadan mezun olamazsın. Tabi dd varsa genel ortalama en az 2.00 olmalı. Harf sistemi en yüksek aa (4.00) dır. (cd, dc, dd şartlı geçmektir yani ortalama 2.00 olursa geçer yoksa bunlardan kalırsın) tüm dersleriniz cc gelirse ortalama 2.00 olur. Yani Cc den düşük notunuz varsa cc den yüksek notlarınız da olmadan geçemezsiniz. Kaymakamlık, idari hakimlik, vergi müfettişliği vd. Uzmanlıklar için kpss a (aöfte ki alan dersleri) polislik için kpss b p3 puanı (genel yetenek, g.kültür) gerekir.
    eyv üstat ilgi ve alakan için sagollasın.
    ben gine takıldıgım konular sorular olursa sizi rahatsız ederim teşşekürler.
  • 29-07-2013, 13:44:07
    #8
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyv üstat ilgi ve alakan için sagollasın.
    ben gine takıldıgım konular sorular olursa sizi rahatsız ederim teşşekürler.
    rica ederim her zaman yardımcı olurum. Başarılar.