Öncelikle hayırlı olsun.Yüksek puan almanızın kpss için hiçbir etkisi yoktur, ancak Yüksek lisans düşünüyorsanız yüksek tutmanız gerekmekte. Matematik dersi zordur (mat2 de var) ancak Aöfte yeni dönemli sisteme göre en düşük geçme notu 50 den 32 ye (genel ortalama 2.00 olup çan eğrisi düşükse ki matematik düşük olur) düşmüştür ki hiç bilmeseniz bile geçme ihtimaliniz var. Üniversite de sadece kaldığınız derslerden sorumlu olursunuz. Bir üst sınıfa geçip krediniz yettiği kadar alttan da kaldığınız dersleri alabilirsiniz. Aöfte alan derslerine iyi çalışırsanız Kpss A düşünürseniz size temel olur.
üstat ilgi ve alakan için teşşekürler sagollasın.
üstat kaldığım derslerden sorumlu olursun dedigin yani. örnek matematik den kaldım 1 sınıftayım 2 sene 2 sınıfa geçiyorum fakat matematik dersinden kalmış oluyorum 2 sene ginemi o matematik dersinin sınavına girip geçecem?.
yani lisede 1 zayıf oldugunda geçiyordun ya ünide böyle bişi yok demi kaldıgım dersten 2 sene gine sorumluyum.
bu arada kredi ne oluyor toplam puanım mı? kredim nedir üstat?
ben kaymakamlık için sınavlara baktımda üstat galiba kpss de b sınavınamı girecem üstat?.
kaymakamlık içinde şansımı denemek istiyorum olmasa hakimlik sonrası polislik hedeflerimin arasında.
sözelde genel olarak iyim üstat bu arada.
kaymakamlıgın yüzde 40 ı kamu yöntiminden çıkıyormuş sorular bana + 1 avantaj saglar degilmi?.
yani 1 sene örnek veriyorum 4-5 dersten kalsam hepsi 0 olsa kötü olsa gine sınıf atlıyorum degilmi?.
üstat peki mastar ın kpss de etkisi olmuyor degilmi?.
kusura bakma uzun uzun yazıyorum vaktini alıyorum. ilgi ve alakan için teşşekür ediyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:55:13 -->-> Daha önceki mesaj 03:53:54 --
sen bir dil seçeceksin, ingilizce seçersen mesela 35 puan ile geçersin ortalama
üstat ilgin için teşşekürler yani kamu da 1 dil seçme zorunluluğum var.
bu arada puan dilimi 100 üzerinden oluyor degilmi üstat açık öğretimde .
bu arada aöf ing soruları nasıl oluyor her senemi görüyorum üstat yoksa 1 senemi ?