her sene değildir ders içeriklerinde yazzar ben ikinci üniversite adalet okuyorum o yüzden sizin bölümü bilmiyorum...

100 üzerinden ama inan ben hiç çalışmadan girdim bu sene ingilizce hiç yok neredeyse hepsini salladım 2 dönemde geçtim...(30-35 civarı puanlar almıştım)

ancak ortalamam 4 üzerinde 2 üzerinde olduğu için geçtim yoksa kalıyordum...