Öncelikle hayırlı olsun.Yüksek puan almanızın kpss için hiçbir etkisi yoktur, ancak Yüksek lisans düşünüyorsanız yüksek tutmanız gerekmekte. Matematik dersi zordur (mat2 de var) ancak Aöfte yeni dönemli sisteme göre en düşük geçme notu 50 den 32 ye (genel ortalama 2.00 olup çan eğrisi düşükse ki matematik düşük olur) düşmüştür ki hiç bilmeseniz bile geçme ihtimaliniz var. Üniversite de sadece kaldığınız derslerden sorumlu olursunuz. Bir üst sınıfa geçip krediniz yettiği kadar alttan da kaldığınız dersleri alabilirsiniz. Aöfte alan derslerine iyi çalışırsanız Kpss A düşünürseniz size temel olur. Yabancı dil olarak sadece kayıtta seçtiğiniz dilden sorumlu olursunuz.