• 21-09-2013, 14:20:57
    aykutbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu sene sadece ygs'ye hazırlanıcam. Matematik temelim çok iyi ama geometri yok gibi bi şey. Şuan matematik konularını bitirmek üzereyim. Sonra ocağa kadar geometri çalışıcam. Ocaktan sonra kimya-fizik-biyoloji ve sürekli deneme çözücem. Matematik 40 yapmam lazım şansım ne sizce?
    Matematik 40 neden olmasın imkansız değil

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:20:57 -->-> Daha önceki mesaj 14:20:25 --

    WirLon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi hocam bu fizikte geçerli değil. Bilincede yapamıyosun yani fizik manyak bişey formülü bilsende yapamıyosun
    Ea olduğum için ilgilenmiyorum hocam
  • 21-09-2013, 14:24:29
    Üyeliği durduruldu
    ilk sene 30 puanla istedigim universitenin bilgisayar muhendislik bolumune gidememiştim 2. sene izmir deydim tatilde kayıtları kaçırdım allahın izniyle bu sene kazanıcam çalışmaya 2 ay önce başladım okadar sıkmıyorum kendımı alt yapı oldugu için sayısalı anlamakda güçlük çekmiyorum
  • 21-09-2013, 16:00:53
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk sene 30 puanla istedigim universitenin bilgisayar muhendislik bolumune gidememiştim 2. sene izmir deydim tatilde kayıtları kaçırdım allahın izniyle bu sene kazanıcam çalışmaya 2 ay önce başladım okadar sıkmıyorum kendımı alt yapı oldugu için sayısalı anlamakda güçlük çekmiyorum
    Şimdiden başarılar dilerim umarım hayırlısı olur.
  • 21-09-2013, 16:27:38
    Ben de ufaktan çalışmalara başlamıştım yazın. Artık sıkı bir program yapma zamanı geldi.
    YGS konu bitirme ile ilgili bir sitede program buldum.
    http://www.matematikkonulari.com/5-a...arini-bitirin/
    5 parça olarak ayırmışlar.
    Her parça 2-2.5 haftada bitirilecek süreçte diye açıklama düşülmüş. Kendinize göre düzenleyerek uyabilirsiniz. Ben mühendislik istediğim için Sosyal Bilimlerin üstüne düşmemek adına tekrar düzenledim programı.
  • 21-09-2013, 18:47:17
    goksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de ufaktan çalışmalara başlamıştım yazın. Artık sıkı bir program yapma zamanı geldi.
    YGS konu bitirme ile ilgili bir sitede program buldum.
    http://www.matematikkonulari.com/5-a...arini-bitirin/
    5 parça olarak ayırmışlar.
    Her parça 2-2.5 haftada bitirilecek süreçte diye açıklama düşülmüş. Kendinize göre düzenleyerek uyabilirsiniz. Ben mühendislik istediğim için Sosyal Bilimlerin üstüne düşmemek adına tekrar düzenledim programı.
    Program güzelmiş programı olmayanlar deneyebilir
  • 22-09-2013, 03:17:07
    Okuyorum ancak tekrar girip deniyeceğim.Benim derdim sözelle.Ezber yapmak çok zor geliyor.Özellikle Edebiyat
  • 22-09-2013, 08:44:27
    Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyorum ancak tekrar girip deniyeceğim.Benim derdim sözelle.Ezber yapmak çok zor geliyor.Özellikle Edebiyat
    Konuyu çalıştıktan sonra test çözerseniz aklınızda kalacaktır. Bende öyle oluyor
  • 02-01-2014, 08:20:43
    Başvurular başladı arkadaşlar
  • 02-01-2014, 14:21:56
    Çalışamıyorum bir türlü sürekli oyun oynayıp dizi izliyorum bu yıl da kazanmam lazım kesin. Ne yapmamı önerirsiniz bu tembelliği üzerimden nasıl atarım?