aykutbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bu sene sadece ygs'ye hazırlanıcam. Matematik temelim çok iyi ama geometri yok gibi bi şey. Şuan matematik konularını bitirmek üzereyim. Sonra ocağa kadar geometri çalışıcam. Ocaktan sonra kimya-fizik-biyoloji ve sürekli deneme çözücem. Matematik 40 yapmam lazım şansım ne sizce?
Matematik 40 neden olmasın imkansız değil

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:20:57 -->-> Daha önceki mesaj 14:20:25 --

WirLon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi hocam bu fizikte geçerli değil. Bilincede yapamıyosun yani fizik manyak bişey formülü bilsende yapamıyosun
Ea olduğum için ilgilenmiyorum hocam