Ben de bu sene sadece ygs'ye hazırlanıcam. Matematik temelim çok iyi ama geometri yok gibi bi şey. Şuan matematik konularını bitirmek üzereyim. Sonra ocağa kadar geometri çalışıcam. Ocaktan sonra kimya-fizik-biyoloji ve sürekli deneme çözücem. Matematik 40 yapmam lazım şansım ne sizce?
Matematik 40 neden olmasın imkansız değil

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:20:57 -->-> Daha önceki mesaj 14:20:25 --
Tabi hocam bu fizikte geçerli değil. Bilincede yapamıyosun yani fizik manyak bişey formülü bilsende yapamıyosun
Ea olduğum için ilgilenmiyorum hocam