caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk sene 30 puanla istedigim universitenin bilgisayar muhendislik bolumune gidememiştim 2. sene izmir deydim tatilde kayıtları kaçırdım allahın izniyle bu sene kazanıcam çalışmaya 2 ay önce başladım okadar sıkmıyorum kendımı alt yapı oldugu için sayısalı anlamakda güçlük çekmiyorum
Şimdiden başarılar dilerim umarım hayırlısı olur.