• 26-04-2013, 14:59:03
    #10
    Beyler ben TM ve Sözelden gireceğim. Kaç tane sınava başvuru yapıcam 3 tane mi?
  • 26-04-2013, 15:51:39
    #11
    tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler ben TM ve Sözelden gireceğim. Kaç tane sınava başvuru yapıcam 3 tane mi?
    3 oturum 75 yatıracaksınız.

    Arkadaşlar LYS ödemelerinizi komisyonsuz yapabilirim. Bankamatiğe gitmek için yorulmayın.
  • 26-04-2013, 20:58:28
    #12
    bu sene umudum yok
    sizce lysye girmeli miyim? tecrübe açısından
    bir de sayısalcıyım kaç sınav parası yatırmam gerekli
  • 26-04-2013, 21:01:18
    #13
    P90X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sene umudum yok
    sizce lysye girmeli miyim? tecrübe açısından
    bir de sayısalcıyım kaç sınav parası yatırmam gerekli
    Gir hocam tecrübe çok önemli. Valla dua edersin bana seneye. Git gör sınav ortamını. Toplamda 50 lira yatırman lazım lys1 ve lys2...
  • 26-04-2013, 21:08:21
    #14
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gir hocam tecrübe çok önemli. Valla dua edersin bana seneye. Git gör sınav ortamını. Toplamda 50 lira yatırman lazım lys1 ve lys2...
    hocam pazartesi yatırsak oluyor dimi
    veya yarın bankamatikten olmaz mı ki?
  • 26-04-2013, 21:11:27
    #15
    P90X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pazartesi yatırsak oluyor dimi
    veya yarın bankamatikten olmaz mı ki?
    Olur hocam. Pazartesi günü gece 23.59'a kadar yatırabilirsiniz. Bankamatikten de yatar hızlıca.
  • 26-04-2013, 21:14:04
    #16
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur hocam. Pazartesi günü gece 23.59'a kadar yatırabilirsiniz. Bankamatikten de yatar hızlıca.
    sağolasın hocam pazartesi yatırayım
  • 26-04-2013, 21:20:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bu 'Sınav Yabancı Dili' muhabbeti ne arkadaşlar boş mu bırakacağım ?
  • 26-04-2013, 21:46:44
    #18
    Beyler ben şimdi yabancı dil dışında hepsine gireceğim yani 4 tane. Ziraat atm'den yatırırken lys 4 oturum mu seçeceğim. Birde yarın yatırsam sisteme geçip ösym internet sitesinde çıkar mı?