Lys başvurular hakkında sorum olucak
19
●4.997
- 26-04-2013, 15:51:393 oturum 75tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatıracaksınız.
Arkadaşlar LYS ödemelerinizi komisyonsuz yapabilirim. Bankamatiğe gitmek için yorulmayın. - 26-04-2013, 21:01:18Gir hocam tecrübe çok önemli. Valla dua edersin bana seneye. Git gör sınav ortamını. Toplamda 50 lira yatırman lazım lys1 ve lys2...P90X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2013, 21:08:21hocam pazartesi yatırsak oluyor dimizego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
veya yarın bankamatikten olmaz mı ki? - 26-04-2013, 21:11:27Olur hocam. Pazartesi günü gece 23.59'a kadar yatırabilirsiniz. Bankamatikten de yatar hızlıca.P90X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2013, 21:14:04sağolasın hocam pazartesi yatırayımzego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatıracaksınız.