• 26-04-2013, 21:51:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler ben şimdi yabancı dil dışında hepsine gireceğim yani 4 tane. Ziraat atm'den yatırırken lys 4 oturum mu seçeceğim. Birde yarın yatırsam sisteme geçip ösym internet sitesinde çıkar mı?
    Evet hemen işleme alınıyor yatirdiğin ücret
    Ben o lys 1 2 3 4 olayıni çözemedim ziraatte herkes soruyor ama pek bilen yok gibi
    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 26-04-2013, 22:32:14
    #20
    P90X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sene umudum yok
    sizce lysye girmeli miyim? tecrübe açısından
    bir de sayısalcıyım kaç sınav parası yatırmam gerekli
    Gerçek bir sınava girmek her zaman için iyidir. En azından o günün nasıl geçtiğini, sınavda neler yapmanız gerektiğini iyi görürsünüz. Neticede bir tecrübe olur. Hem belki istediğiniz yerde gelebilir, kim bilir.

    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu 'Sınav Yabancı Dili' muhabbeti ne arkadaşlar boş mu bırakacağım ?
    LYS 5'e girmeyecekseniz boş bırakacaksınız. (Bkn: LYS-5’e girecek iseniz yabancı dilinizi giriniz.)

    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler ben şimdi yabancı dil dışında hepsine gireceğim yani 4 tane. Ziraat atm'den yatırırken lys 4 oturum mu seçeceğim. Birde yarın yatırsam sisteme geçip ösym internet sitesinde çıkar mı?
    Oturum konusu hakkında şurada konuşma geçmişti.