Beyler ben şimdi yabancı dil dışında hepsine gireceğim yani 4 tane. Ziraat atm'den yatırırken lys 4 oturum mu seçeceğim. Birde yarın yatırsam sisteme geçip ösym internet sitesinde çıkar mı?
Evet hemen işleme alınıyor yatirdiğin ücret
Ben o lys 1 2 3 4 olayıni çözemedim ziraatte herkes soruyor ama pek bilen yok gibi
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
bu sene umudum yok
sizce lysye girmeli miyim? tecrübe açısından
bir de sayısalcıyım kaç sınav parası yatırmam gerekli
Gerçek bir sınava girmek her zaman için iyidir. En azından o günün nasıl geçtiğini, sınavda neler yapmanız gerektiğini iyi görürsünüz. Neticede bir tecrübe olur. Hem belki istediğiniz yerde gelebilir, kim bilir.
Beyler ben şimdi yabancı dil dışında hepsine gireceğim yani 4 tane. Ziraat atm'den yatırırken lys 4 oturum mu seçeceğim. Birde yarın yatırsam sisteme geçip ösym internet sitesinde çıkar mı?