bu sene umudum yok
sizce lysye girmeli miyim? tecrübe açısından
bir de sayısalcıyım kaç sınav parası yatırmam gerekli
Gerçek bir sınava girmek her zaman için iyidir. En azından o günün nasıl geçtiğini, sınavda neler yapmanız gerektiğini iyi görürsünüz. Neticede bir tecrübe olur. Hem belki istediğiniz yerde gelebilir, kim bilir.
Bu 'Sınav Yabancı Dili' muhabbeti ne arkadaşlar boş mu bırakacağım ?
LYS 5'e girmeyecekseniz boş bırakacaksınız. (
Bkn: LYS-5e girecek iseniz yabancı dilinizi giriniz.)
Beyler ben şimdi yabancı dil dışında hepsine gireceğim yani 4 tane. Ziraat atm'den yatırırken lys 4 oturum mu seçeceğim. Birde yarın yatırsam sisteme geçip ösym internet sitesinde çıkar mı?
Oturum konusu hakkında
şurada konuşma geçmişti.