zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gir hocam tecrübe çok önemli. Valla dua edersin bana seneye. Git gör sınav ortamını. Toplamda 50 lira yatırman lazım lys1 ve lys2...
hocam pazartesi yatırsak oluyor dimi
veya yarın bankamatikten olmaz mı ki?