Beyler ben şimdi yabancı dil dışında hepsine gireceğim yani 4 tane. Ziraat atm'den yatırırken lys 4 oturum mu seçeceğim. Birde yarın yatırsam sisteme geçip ösym internet sitesinde çıkar mı?