tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler ben TM ve Sözelden gireceğim. Kaç tane sınava başvuru yapıcam 3 tane mi?
3 oturum 75 yatıracaksınız.

Arkadaşlar LYS ödemelerinizi komisyonsuz yapabilirim. Bankamatiğe gitmek için yorulmayın.