Bence hiç kafan yorma 1 puan ile baraj geçilmiş gecilmese inan daha az derdin olacaktı.
Zaman sene kaybı cok önemli değildir otur bi sene adam gibi çalış ve istedigin bölüme git.
LYS için acil yardım Arkadaşlar
17
●1.366
- 21-04-2013, 01:23:06Benim için önemli üniversiteyi 4 yılda bitirmem gerekiyor .rigel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözel bölüm yaş.Meslek yok denecek kadar.Yada 400 lere çıkmam gerekiyorzego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O saçma bizim arkadaş da diyordu polis yapıyorlar diye de cocuk barajı geçemedi arayıp sormamışlar küfür ediyor femden ayrılcakmıs simdiNoventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dershane 3 5 kişinin üzerine yoğunlaşıyor bizzat bunu sınav günü gördüm ben.Aslında 9 tane soru salladım onları sallamasam 200 e yakın puanım geliyordu.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnanç azim varsa olur be hocamEgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayal değil hayal varsa gerçekleştirmek için fırsatın var demektir.ByOyunBozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki yıllık şehir dışına çıkamam orda okuyacağıma burda okurum istediğim şehir dışı uzaklaşmak okumak çevre değişimi ortam deişimi istiyorum eğer bunlar olursa dersler kendiliğinden gelecektir diye düşünüyorumCycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:23:06 -->-> Daha önceki mesaj 01:21:56 --
NEden yapamayacağız ki . Dershaneye giden adam 0 çekiyor biz bilgisiz girdiğimiz halde barajı geçiyoruz lysye çalışılırsa yapılır zor değil sadece istedğim anlayabileceğim kitap video filan yardımıHodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-04-2013, 02:22:53Üyeliği durduruldu%100 katılıyorum, azim ve hırsla herşey yapılır...Bedirhankrygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu azimle hırsını 1 sene çalışarak süper bir üniversiteye girmek için kullanman bence daha doğru olur, eğer durumun yoksa dersaneye gitmedende çalışabilirsin fakat deshaneye gidersen daha iyi olabilir...
Bu seneye gelecek olursak zaten bu sene 4 yıllık devlet üniversitesine girme ihtimalin yok gibi... Hadi girebilsen bile başarısı çok düşük bir okula girebilirsin, o okuldan mezun olsanda olmasanda birşey değişmez, ancak üniversite mezunuyum dersin...
Ancak askerlik tecil erttirmen gerekiyorsa açık öğretime yazılıp askerlik tecil edebilirsin... - 21-04-2013, 22:26:54LYS ye girip şansını dene bence. 4 yıllık üniversite olarak Fizik tercih edebilirsin. Zaten çok az tercih ediliyor artık kazanma şansın yüksek olabilir. Puanları her sene gittikçe düşüyor. Fizik zor bir bölüm ama biraz çalışınca 4 yılda bitiyor.
Hem bölümünle de çok alakasız değil.
- 25-04-2013, 11:54:03Askerlik değil askerliği düşünmüyorum bile tek istediğim zaman kaybımın olmaması zaman kaybı olmasın istiyorum.Belirlediğim hedefler var aslında.Onları gerçekleştirmek istiyorum.Eğer imkanım varsa 2yıllık sağlık seçebilirim.EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2yıllık sağlık veya 4yıllık mtoktan elektronik mühendisliği filan düşünüyorum yanlış mı bilmiyorum lysye de gireceğim zatenC4NSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-04-2013, 17:38:56Üyeliği durdurulduZaman kaybı denilen şey tamamen yalan, bu sene hadi kazandın diyelimki şırnk üniversitesini...Bedirhankrygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şırnak üniversitesinden hiç bir şey olmaz...
Ama 1 sene çalışırsan belki kazanacaksın Istanbulda bir üniversite, en azından okulu bitirdiğinde elindeki diploma geçerli olacak, Şırnaktan diploma almışsın almamışsın hiç fark etmiyor...
Bir dönem Istanbulda üniversiteli simitci vardı, el arabasıya otoyolda simit satıyordu...
Şırnakta üniversite varmı bilmiyorum, örnek olsun diye yazdım... - 25-04-2013, 17:42:37Arkadaş doğru diyor. Hocam üniversitenin önemi büyük. Normal bir üni bitirseniz bile yararı olur ancak şırnaktaki üni size fayda sağlamaz.EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2013, 22:28:22Biliyorum hocam üniversitenin öneminiTolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya aslında aklımda olan şey 2yıllık paremedik veya att okumak ygs2 puanım 139 okuldan gelecek puanla puanım 3 4 yere yetecek sağlıkda okuyabilirimEgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem bölümünle de çok alakasız değil.