• 20-04-2013, 19:22:02
    #1
    Lys de ne çıkacak bilmiyorum.Meslek lisesi elektronikk öğrencisiyim.YGS 4 den 181 alarak barajı geçtim.Dershaneye giden herkes kalırken ben geçmiş bilgilerimi hafızamda tutmam ile geçtim çok şükür.
    İlk sınavım ve son olsun üniversite için gideyim istiyorum.181 ile bir yere gidilmez biliyorum.
    Lys için hangi sınavlara girmem gerek ?
    Lys için konu anlatımlı kitap önerirmisiniz ?
    Daha niceleri vardır soruların.

    Sadece gitmek istiyorum 4 yıllık.O kadar çok istiyorum ki öyle yani

    Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.
  • 20-04-2013, 19:24:19
    #2
    bende elektrik -elektronik ögrenciyim
    Ygs 1-2 kaldım. 3-4-5-6 geçtim.
  • 20-04-2013, 19:25:39
    #3
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende elektrik -elektronik ögrenciyim
    Ygs 1-2 kaldım. 3-4-5-6 geçtim.
    ben 14 günlük çalışmamla barajı geçtim tabiki de sen hepsinden geçmişsin
    diyom ki simdi 40okul verse 220 yapar mtok ile bir yere gidilir mi ?
  • 20-04-2013, 19:30:49
    #4
    Atarak 184 aldım , hafızandaki mevcut bilgiler ile o bilgiyi aldıysan 4 yıllık üniversitelerden uzak durman daha iyi olacaktır. 2 yıllık bir yerlere git bence, ki ben öyle yapıcam
  • 20-04-2013, 20:20:24
    #5
    Bu yıl senin için 4 yıllık bir bölüm hayal bile değil.
  • 20-04-2013, 20:53:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atarak 184 aldım , hafızandaki mevcut bilgiler ile o bilgiyi aldıysan 4 yıllık üniversitelerden uzak durman daha iyi olacaktır. 2 yıllık bir yerlere git bence, ki ben öyle yapıcam
    Tamamen katılıyorum...

    Bedirhankrygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lys de ne çıkacak bilmiyorum.Meslek lisesi elektronikk öğrencisiyim.YGS 4 den 181 alarak barajı geçtim.Dershaneye giden herkes kalırken ben geçmiş bilgilerimi hafızamda tutmam ile geçtim çok şükür.
    İlk sınavım ve son olsun üniversite için gideyim istiyorum.181 ile bir yere gidilmez biliyorum.
    Lys için hangi sınavlara girmem gerek ?
    Lys için konu anlatımlı kitap önerirmisiniz ?
    Daha niceleri vardır soruların.

    Sadece gitmek istiyorum 4 yıllık.O kadar çok istiyorum ki öyle yani

    Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.
    Arkadaşın dediği gibi 181 puanı zar zor aldıysanız kesinlikle üniversiteye gitmeyin derim, üniversiteye gitmiş olmak için gidersiniz...

    Zaten 181 puanla gideceğiniz üniversite vakıf üniversiteleri olacaktır(özel üniversiteler) veya açık öğretim...

    Eğer gerçekten başarılı olmak istiyorsanız 1 sene dershaneye gidin bilgi seviyenizi yükseltin sonra üniversiteye gidin.

    181 puanla üniversiteye başlarsanız muhtemelen ya okuldan atılırsınız yada çift dikiş gidersiniz...

    Kusura bakmayın ama olay bu...
  • 20-04-2013, 22:37:15
    #7
    Umudunu kırmak istemem ama dershanede yoksa boşuna kitap parası vermiş olursun.
  • 20-04-2013, 22:39:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Eşit ağırlık veya sözelden gireceksen, ki bence dersaneye gitmiyorsan ve kendi imkanlarınla yapacaksan sözel tercih et.

    FEM setlerini al, hem soruları da veriyorlarmış
  • 20-04-2013, 22:44:18
    #9
    Sözel bölüm seç. Bu sene herkesin puanı düşük ve çoğuda gitmeyi düşünmüyor. Yap tercihini git 2 yıllık olsa bile. Orda ara ara çalışır tekrar girersin sınava, şansını denersin.