Konu
LYS için acil yardım Arkadaşlar
20-04-2013, 19:25:39
#3
Bedirhankrygt
gencseen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende elektrik -elektronik ögrenciyim
Ygs 1-2 kaldım. 3-4-5-6 geçtim.
ben 14 günlük çalışmamla barajı geçtim tabiki de sen hepsinden geçmişsin
diyom ki simdi 40okul verse 220 yapar mtok ile bir yere gidilir mi ?