Lys de ne çıkacak bilmiyorum.Meslek lisesi elektronikk öğrencisiyim.YGS 4 den 181 alarak barajı geçtim.Dershaneye giden herkes kalırken ben geçmiş bilgilerimi hafızamda tutmam ile geçtim çok şükür.
İlk sınavım ve son olsun üniversite için gideyim istiyorum.181 ile bir yere gidilmez biliyorum.
Lys için hangi sınavlara girmem gerek ?
Lys için konu anlatımlı kitap önerirmisiniz ?
Daha niceleri vardır soruların.

Sadece gitmek istiyorum 4 yıllık.O kadar çok istiyorum ki öyle yani

Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.