LYS ye girip şansını dene bence. 4 yıllık üniversite olarak Fizik tercih edebilirsin. Zaten çok az tercih ediliyor artık kazanma şansın yüksek olabilir. Puanları her sene gittikçe düşüyor. Fizik zor bir bölüm ama biraz çalışınca 4 yılda bitiyor.

Hem bölümünle de çok alakasız değil.