Bence hiç kafan yorma 1 puan ile baraj geçilmiş gecilmese inan daha az derdin olacaktı.
Şimdi dershaneye giden arkadaşlarımın barajı geçememesi beni daha da iştaha getirdi diyebilirim o yüzden istiyorum
Zaman sene kaybı cok önemli değildir otur bi sene adam gibi çalış ve istedigin bölüme git.
Benim için önemli üniversiteyi 4 yılda bitirmem gerekiyor .
Sözel bölüm seç. Bu sene herkesin puanı düşük ve çoğuda gitmeyi düşünmüyor. Yap tercihini git 2 yıllık olsa bile. Orda ara ara çalışır tekrar girersin sınava, şansını denersin.
Sözel bölüm yaş.Meslek yok denecek kadar.Yada 400 lere çıkmam gerekiyor
Eşit ağırlık veya sözelden gireceksen, ki bence dersaneye gitmiyorsan ve kendi imkanlarınla yapacaksan sözel tercih et.
Eşit ağırlık düşünüyorum ama..Dershaneye çalıştığım için gidemiyorum.Yoksa imkanım var çalışmam gerektiği için gidemiyorum.
FEM setlerini al, hem soruları da veriyorlarmış
O saçma bizim arkadaş da diyordu polis yapıyorlar diye de cocuk barajı geçemedi arayıp sormamışlar küfür ediyor femden ayrılcakmıs simdi
Umudunu kırmak istemem ama dershanede yoksa boşuna kitap parası vermiş olursun.
Dershane 3 5 kişinin üzerine yoğunlaşıyor bizzat bunu sınav günü gördüm ben.Aslında 9 tane soru salladım onları sallamasam 200 e yakın puanım geliyordu.
Tamamen katılıyorum...
Arkadaşın dediği gibi 181 puanı zar zor aldıysanız kesinlikle üniversiteye gitmeyin derim, üniversiteye gitmiş olmak için gidersiniz...
Zaten 181 puanla gideceğiniz üniversite vakıf üniversiteleri olacaktır(özel üniversiteler) veya açık öğretim...
Eğer gerçekten başarılı olmak istiyorsanız 1 sene dershaneye gidin bilgi seviyenizi yükseltin sonra üniversiteye gidin.
181 puanla üniversiteye başlarsanız muhtemelen ya okuldan atılırsınız yada çift dikiş gidersiniz...
Kusura bakmayın ama olay bu...
İnanç azim varsa olur be hocam
Bu yıl senin için 4 yıllık bir bölüm hayal bile değil.
hayal değil hayal varsa gerçekleştirmek için fırsatın var demektir.
Atarak 184 aldım , hafızandaki mevcut bilgiler ile o bilgiyi aldıysan 4 yıllık üniversitelerden uzak durman daha iyi olacaktır. 2 yıllık bir yerlere git bence, ki ben öyle yapıcam
iki yıllık şehir dışına çıkamam orda okuyacağıma burda okurum istediğim şehir dışı uzaklaşmak okumak çevre değişimi ortam deişimi istiyorum eğer bunlar olursa dersler kendiliğinden gelecektir diye düşünüyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:23:06 -->-> Daha önceki mesaj 01:21:56 --
184 puan almışsın LYS de bence bişey yapamazsın
NEden yapamayacağız ki . Dershaneye giden adam 0 çekiyor biz bilgisiz girdiğimiz halde barajı geçiyoruz lysye çalışılırsa yapılır zor değil sadece istedğim anlayabileceğim kitap video filan yardımı