kendi sitem için kodladım esinlenmeler olabilir temada.. arayüz için görüşlerinizi rica edebilirmiyim? teşekkürler.
www.uckan.net
Tasarım hakkında görüşleriniz (wordpress tema)
14
●1.020
- 20-10-2014, 16:39:55
- 21-10-2014, 12:13:49Üyeliği durdurulduArkadaşa katılıyorum sabit bir yükseklik verebilirsin daha düzenli olması gerekir en azından. Onun dışında gayet başarılı ve güzel bir görüntü oluşmuş.gsspor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2014, 20:56:42düşünüyorum ama erken şuan daha önce wp temasının satışını yapmadım sitemde kullanıcam biraz o süreçte geliştiricem hatasız olduğunda belki saıtşa çıkartabilirim.Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle