gsspor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş eline sağlık ama şu kaymalar gözümü rahatsız etti.

http://prntscr.com/4xz9jq
Arkadaşa katılıyorum sabit bir yükseklik verebilirsin daha düzenli olması gerekir en azından. Onun dışında gayet başarılı ve güzel bir görüntü oluşmuş.