Tasarım hakkında görüşleriniz (wordpress tema) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarım hakkında görüşleriniz (wordpress tema)
14
●
1.020
R10.net
Grafik & Tasarım
UI/UX Tasarım
Tasarım hakkında görüşleriniz (wordpress tema)
1
2
21-10-2014, 21:17:17
#10
ismoz
renk seçimi düzen harika satılı mı
23-10-2014, 11:12:03
#11
efeozyer
tipografiye biraz daha dikkat edersen güzel olur başarılar
23-10-2014, 19:35:48
#12
cemsina
arama butonunuz aşağı kaymış
bu koddaki{
<input type="submit" name="submit" id="searchsubmit" value="Arama">
}
css den float:right; yazısını kaldırırsanız sorun kalkacaktır.
24-10-2014, 20:28:25
#13
uckan
Gold üye
cemsina adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arama butonunuz aşağı kaymış
bu koddaki{
<input type="submit" name="submit" id="searchsubmit" value="Arama">
}
css den float:right; yazısını kaldırırsanız sorun kalkacaktır.
teşekkürler mozillada bir kayma yapmış
padding yerine height vererek düzelttim
08-11-2014, 00:11:59
#14
uckan
Gold üye
Arayüzü tamamladım önerileriniz varsa söylerseniz sevinirim panelde tamamlanınca satışını yapıcam sanırım
09-11-2014, 12:34:01
#15
Misafir
Gayet güzel
Eline sağlık.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler