Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SA; nefis olmuş. satılıksa tema alalım hemen
düşünüyorum ama erken şuan daha önce wp temasının satışını yapmadım sitemde kullanıcam biraz o süreçte geliştiricem hatasız olduğunda belki saıtşa çıkartabilirim.