• 20-10-2014, 16:33:09
    #1
    Gold üye
    kendi sitem için kodladım esinlenmeler olabilir temada.. arayüz için görüşlerinizi rica edebilirmiyim? teşekkürler.

    www.uckan.net
  • 20-10-2014, 16:38:41
    #2
    Bence gayet başarılı ama tek gözüme batan yer sağ sidebar kısmındaki kategoriler oldu orayı daha da güzel yapabilirsiniz.
  • 20-10-2014, 16:39:55
    #3
    Güzel olmuş eline sağlık ama şu kaymalar gözümü rahatsız etti.

    http://prntscr.com/4xz9jq
  • 20-10-2014, 22:54:16
    #4
    Gold üye
    teşekkürler arkadaşlar
  • 20-10-2014, 22:57:41
    #5
    güzel olmuş kardeş hayırlı olsun
  • 21-10-2014, 12:13:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gsspor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş eline sağlık ama şu kaymalar gözümü rahatsız etti.

    http://prntscr.com/4xz9jq
    Arkadaşa katılıyorum sabit bir yükseklik verebilirsin daha düzenli olması gerekir en azından. Onun dışında gayet başarılı ve güzel bir görüntü oluşmuş.
  • 21-10-2014, 12:18:55
    #7
    güzel olmuş , elinize sağlık
  • 21-10-2014, 19:42:02
    #8
    SA; nefis olmuş. satılıksa tema alalım hemen
  • 21-10-2014, 20:56:42
    #9
    Gold üye
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SA; nefis olmuş. satılıksa tema alalım hemen
    düşünüyorum ama erken şuan daha önce wp temasının satışını yapmadım sitemde kullanıcam biraz o süreçte geliştiricem hatasız olduğunda belki saıtşa çıkartabilirim.