• 27-12-2007, 12:13:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site Suspend edilmiş
  • 27-12-2007, 12:17:50
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Linkte çıkan yazı : Siteniz Paranızı Ödenmediğinden Yada Çok Yer Kapladığından Dolayı Kadirhosting Tarafından Suspend Edilmiştir. İletişim : admin@webmasterr.net
  • 27-12-2007, 13:42:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    duyanda temalar sizin eseriniz sanacak.
    kimin eseri ya ? indirmeye geLirken kapıs kapıs
  • 27-12-2007, 13:45:41
    #13
    güzel temalar var ama keşke şu başkalarının eserleri olan temaları (ç)almasanız...(zone - zoque)
  • 27-12-2007, 17:56:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    O zaman kullanmayın temalarımızı ! Millet indiriyor helal olsun süper tema millet en iyi temalar sizde diyor ama gel görki bide binbir laf atıyorlar.Bence siz iki yüzlü davranıyosunuz! Bazı Temaların butonu yabancı olunca 100den fazla özel mesaj aldım abi türkçe butonlar yapın filan Artık yapmıyoruz zaten türkçe tema sizde artık kullanmayın çevrenizide haberdar edin bunlar bi *** bilmiyor bunlar rezildir diye kullanmayın diyin temaları ! Gidin o yabancıların kullanın Bakalım Ne Olacak.Ultravb koydu millet çıt çıkarmadı herkes temasını yayınladı ama bizim temalarımızı herkes eleştirdi.Temalarımızın güzelliği tartışalamaz bir gerçek ama gerçektende milletimiz iyilikten anlamıyor.
  • 29-12-2007, 15:02:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    duyanda temalar sizin eseriniz sanacak.
    $imdi bi laf soyleyecektim ama ayip kacacak!Iste sizin gibi insanlar yuzunden oluyor butun bu olanlar. Saygi duymuyorsunuz Daha fazla tartismaya gerek yok... + -Repler icin tesekkurler. O -Rep i gonderen arkadas, benim Turklerle alip veremedigim birsey yok,bende Turkum bunu aklinin kosesine iyi sok!!! Isteyen kullanir temalari isteyen kullanmaz...
  • 29-12-2007, 15:06:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel temalar var ama keşke şu başkalarının eserleri olan temaları (ç)almasanız...(zone - zoque)
    O temalari calmadi WebMSTR aynisini yapti! Ben tebrik ettik cunku ayni XML dosyasini hazirladi renkler vs. zoque ve zone cok kasdi ve sitemize saldirilar yaptilar(fanlari veya takim) oyuzden sitemiz suspended olarak duruyor! Saldiri durmuyor!
  • 03-06-2008, 16:30:00
    #17
    neyse banlanmıs hit hırsızları