O zaman kullanmayın temalarımızı ! Millet indiriyor helal olsun süper tema millet en iyi temalar sizde diyor ama gel görki bide binbir laf atıyorlar.Bence siz iki yüzlü davranıyosunuz! Bazı Temaların butonu yabancı olunca 100den fazla özel mesaj aldım abi türkçe butonlar yapın filan Artık yapmıyoruz zaten türkçe tema sizde artık kullanmayın çevrenizide haberdar edin bunlar bi *** bilmiyor bunlar rezildir diye kullanmayın diyin temaları ! Gidin o yabancıların kullanın Bakalım Ne Olacak.Ultravb koydu millet çıt çıkarmadı herkes temasını yayınladı ama bizim temalarımızı herkes eleştirdi.Temalarımızın güzelliği tartışalamaz bir gerçek ama gerçektende milletimiz iyilikten anlamıyor.