VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel temalar var ama keşke şu başkalarının eserleri olan temaları (ç)almasanız...(zone - zoque)
O temalari calmadi WebMSTR aynisini yapti! Ben tebrik ettik cunku ayni XML dosyasini hazirladi renkler vs. zoque ve zone cok kasdi ve sitemize saldirilar yaptilar(fanlari veya takim) oyuzden sitemiz suspended olarak duruyor! Saldiri durmuyor!