TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
duyanda temalar sizin eseriniz sanacak.
$imdi bi laf soyleyecektim ama ayip kacacak!Iste sizin gibi insanlar yuzunden oluyor butun bu olanlar. Saygi duymuyorsunuz Daha fazla tartismaya gerek yok... + -Repler icin tesekkurler. O -Rep i gonderen arkadas, benim Turklerle alip veremedigim birsey yok,bende Turkum bunu aklinin kosesine iyi sok!!! Isteyen kullanir temalari isteyen kullanmaz...