• 23-12-2007, 15:15:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Temalar :
    Ball
    Crach [ Zoque.Net teması ]
    Funky
    Hacked
    Live
    Pink *****
    Red Power
    Redd
    TurkPaper
    Ultrabig
    Ultrabilisim_v1
    UltraMedia
    UltraZone
    Water
    Web 2.0
    WeBlue
    Demo:
    Webmaster Forum | vBulletin | Pagerank | Arama Motoları | Web Sistemleri | Google & Yahoo & DMOZ | Joomla - Mambo | Wordpress Adresine Girerek Aşağıdaki seçenekten Temaları Değiştirebilirsiniz.
    İndirmek İçin :
    RapidShare: 1-Click Webhosting
  • 24-12-2007, 08:02:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tesekkurler,harika temalar
  • 26-12-2007, 15:00:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler ALLAH razı olsun
  • 26-12-2007, 16:52:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bazı Temalarda ifreme ile kendi sitelerine hit çekiyorlar dikkat edin ve o kodları kaldırın.
  • 26-12-2007, 19:20:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı Temalarda ifreme ile kendi sitelerine hit çekiyorlar dikkat edin ve o kodları kaldırın.
    O iframe ler hit cekmek icin degil CopyRight i Turkler sildigi icin o iframe ler temalarin icinde yer aliyor.Yakinda Turkce degil ingilizce tema yapagiz.200 den fazla sitede copyright i silinmis bir sekilde karsilastik.Birde hakaret edenler oluyor onlar baska zaten Turkler(bazilari) emege saygi gostermeyi bilmiyorlar...
  • 26-12-2007, 19:21:45
    #6
    ya diğerleri yani copyright'i silmeyenlerin suçu ne?
  • 27-12-2007, 08:36:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya diğerleri yani copyright'i silmeyenlerin suçu ne?
    Copyright i silmeyen keske olsa Dedigim gibi artik Turkce tema uretmeyecegiz ve iframe kodu koyulmayacak
  • 27-12-2007, 08:58:10
    #8
    SunriseSymphony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Copyright i silmeyen keske olsa Dedigim gibi artik Turkce tema uretmeyecegiz ve iframe kodu koyulmayacak
    duyanda temalar sizin eseriniz sanacak.
  • 27-12-2007, 09:04:06
    #9
    Copyright kalkiyor diyemi iframe koyuyorsunuz ?

    özürünüz kabahatinizen büyük..