ULtrabiLisim.com TemaLarı GoruLmeye Deger
16
●1.868
- 27-12-2007, 12:17:50Eposta Aktivasyonu GerekmekteLinkte çıkan yazı : Siteniz Paranızı Ödenmediğinden Yada Çok Yer Kapladığından Dolayı Kadirhosting Tarafından Suspend Edilmiştir. İletişim : admin@webmasterr.net
- 27-12-2007, 13:42:06Üyeliği durduruldukimin eseri ya ? indirmeye geLirken kapıs kapısTrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2007, 17:56:57Üyeliği durdurulduO zaman kullanmayın temalarımızı ! Millet indiriyor helal olsun süper tema millet en iyi temalar sizde diyor ama gel görki bide binbir laf atıyorlar.Bence siz iki yüzlü davranıyosunuz! Bazı Temaların butonu yabancı olunca 100den fazla özel mesaj aldım abi türkçe butonlar yapın filan Artık yapmıyoruz zaten türkçe tema sizde artık kullanmayın çevrenizide haberdar edin bunlar bi *** bilmiyor bunlar rezildir diye kullanmayın diyin temaları ! Gidin o yabancıların kullanın Bakalım Ne Olacak.Ultravb koydu millet çıt çıkarmadı herkes temasını yayınladı ama bizim temalarımızı herkes eleştirdi.Temalarımızın güzelliği tartışalamaz bir gerçek ama gerçektende milletimiz iyilikten anlamıyor.
- 29-12-2007, 15:02:38Üyeliği durduruldu$imdi bi laf soyleyecektim ama ayip kacacak!Iste sizin gibi insanlar yuzunden oluyor butun bu olanlar. Saygi duymuyorsunuzTrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha fazla tartismaya gerek yok... + -Repler icin tesekkurler. O -Rep i gonderen arkadas, benim Turklerle alip veremedigim birsey yok,bende Turkum bunu aklinin kosesine iyi sok!!! Isteyen kullanir temalari isteyen kullanmaz...
- 29-12-2007, 15:06:20Üyeliği durdurulduO temalari calmadi WebMSTR aynisini yapti! Ben tebrik ettik cunku ayni XML dosyasini hazirladi renkler vs. zoque ve zone cok kasdi ve sitemize saldirilar yaptilar(fanlari veya takim) oyuzden sitemiz suspended olarak duruyor! Saldiri durmuyor!VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha fazla tartismaya gerek yok... + -Repler icin tesekkurler. O -Rep i gonderen arkadas, benim Turklerle alip veremedigim birsey yok,bende Turkum bunu aklinin kosesine iyi sok!!! Isteyen kullanir temalari isteyen kullanmaz...