Yazdığım forumun kaynağını açıyorum
70
●5.608
- 18-02-2008, 00:12:41Hepinize çok teşekkürler.
phpKF göstermiş olduğunuz ilgiyle, inşallah çok daha iyi yerlere gelecek. - 18-02-2008, 00:20:05Üyeliği durduruldutablo yapısıyla smf den kalır yanı yok.gerçekten iyi proje.bakmışsın sende vbulletin gibi lisans satıosun
- 18-02-2008, 00:23:07Forumu ücretlendirmeyi düşünmüyorum, sonuna kadarda destek vermeye geliştirmeye devam edeceğim.
Bu arada smf`den phpKF`ye geçmek isteyenler için, smf deki mesajları ve kullanıcıları phpKF`ye çeviren bir betik de hazıladım.
phpKF MOD - Ek Özellik Bölümü - SMF - phpKF veritabanı çevirisi v1.0beta hazır - PHP KOLAY FORUM - 18-02-2008, 01:06:58Konuyu ilk defa gördüm ve hayran kaldım, nasıl olurda görmedim diye kendime kızıyorum şuan.. Gerçekten harika olmuş, gerek seosu gerek tablolarıyla çok başarılı bir yazılım olmuş. Kendi başınıza yapmanız, bu emeğinizden maddi bir karşılık beklememeniz ve en önemlisi bunu bir Türk'ün yapmış olması beni çok gururlandırdı. Tekrar tekrar tebrik ederim. Bir taraftar sitesi yapacağım ve forum yapmayı düşünüyorum. Dosyayı daha indirmedim ancak temaları nasıl düzenleyebileceğimi söylerseniz sizin yazılımınızı kullanmak isterim
- 18-02-2008, 01:29:19Henüz kimse tarafından bir tema yapılmadı benim yaptığım 5 renkli bir tema var.
Tema özelliği diğer forumlardaki gibi değil, kodlama ve tararım içiçe.
Ama .css dosyaları ve şu sayfada anlatıkıarım sayesinde çok fazla değişiklik yapılabilir.
phpKF MOD - Ek Özellik Bölümü - phpKF için Tema Geliştirmek isteyenlere - PHP KOLAY FORUM
Ayrıca mod bölümünü takip edebilriisiniz:
phpKF MOD - Ek Özellik Bölümü - PHP KOLAY FORUM - 18-02-2008, 01:44:01Evet gözden kaçmış bir ayrıntı, aslında biraz da yanda sayılır

Düzelttim.
