• 15-01-2008, 18:52:20
    #19
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş arkadaşım saolasın ama burası ASP konu başlığı mod arkadaşlardan rica edipte PHP altına taşınırsa konu iyi olur
  • 16-01-2008, 00:28:00
    #20
    CeSuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş arkadaşım saolasın ama burası ASP konu başlığı mod arkadaşlardan rica edipte PHP altına taşınırsa konu iyi olur
    Teşekkürler, konu burada değildi, neden asp başlığı altına geldi bilmiyorum.
    Konuyu yöneticilere yazdım ama halen bir değişme yok.
  • 16-01-2008, 00:34:44
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanırım tek başınıza yazıyorsunuz.
    bu daha da güzel ve değerli yapıyor işinizi.

    size nacizhane verebileceğim bir tavsiye/öneri;
    Forum paketinizi olabildiğince farklı/denenmemiş/daha önce görülmemiş/yeni özelliklerle donatmanızdır. Bu, forum paketinize olan ilgiyi daha da arttıracaktır.

    Başarılarınızın devamını dilerim
  • 14-02-2008, 21:31:09
    #22
    Bence de mükemmel olmuş,Gerçekten süper ellerinize sağlık..
  • 14-02-2008, 22:05:37
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bölüm asp bölümü, php forum sanırım bu
  • 17-02-2008, 17:43:03
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu PHP bölümüne taşırmısınız.
  • 17-02-2008, 18:34:13
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu doğru kategoriye taşıdım.
  • 17-02-2008, 19:11:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Gayet güzel bir çalışma, eline sağlık..
  • 17-02-2008, 21:16:53
    #27
    Gerçekten güzel bir çalışma..
    Tebrik ediyorum sizi..
    Türk Koderlerin bu tarz başarıları ile gururlanıyorum
    Siteme forum kurmayı düşünüyordum.. Büyük ihtimalle bunu kullanacağım..Hatta bu akşam denemelerime başlayabilrim.
    Size bir tavsiye şu anda en çok kulanınlan içerik yönetim sistemi WORDPRESS.
    eğer scriptinizi wp ile kullanılabilecek bir eklenti yaparsanız eminim trde ençok kulanılan forum sistmei haline gelebilir..
    Siteme Scriptinizin tanıtımını yapacağım..