gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş arkadaşım saolasın

ama burası ASP konu başlığı mod arkadaşlardan rica edipte PHP altına taşınırsa konu iyi olur
Teşekkürler, konu burada değildi, neden asp başlığı altına geldi bilmiyorum.
Konuyu yöneticilere yazdım ama halen bir değişme yok.