Konuyu ilk defa gördüm ve hayran kaldım, nasıl olurda görmedim diye kendime kızıyorum şuan.. Gerçekten harika olmuş, gerek seosu gerek tablolarıyla çok başarılı bir yazılım olmuş. Kendi başınıza yapmanız, bu emeğinizden maddi bir karşılık beklememeniz ve en önemlisi bunu bir Türk'ün yapmış olması beni çok gururlandırdı. Tekrar tekrar tebrik ederim. Bir taraftar sitesi yapacağım ve forum yapmayı düşünüyorum. Dosyayı daha indirmedim ancak temaları nasıl düzenleyebileceğimi söylerseniz sizin yazılımınızı kullanmak isterim