Konu
Yazdığım forumun kaynağını açıyorum
18-02-2008, 01:33:02
#34
Misafir
Kayıt bölümünde; onay kodunun altındaki kutuya giriyoruz ancak oradaki kutunun solunda,
Yandaki onay kodunu giriniz.
yazılı. Halbuki onay kodu yukarıda. Onu düzeltebilirsen daha iyi olacaktır. Tekrar tebrikler