Kayıt bölümünde; onay kodunun altındaki kutuya giriyoruz ancak oradaki kutunun solunda, Yandaki onay kodunu giriniz. yazılı. Halbuki onay kodu yukarıda. Onu düzeltebilirsen daha iyi olacaktır. Tekrar tebrikler