@vatanist_ havuz da içerik olmadığından öyle, Şu an cronlu bot düşünülmüyor.
+ Yazılım deneme için teslim edilmiştir. 2-3 güne denemeler biter sanırım (test ediliyor).
İnforesim Oyun Scripti #Ön Tanıtım - DEMO - Hata Tespiti
79
●8.772
- 25-01-2013, 23:54:58Üyeliği durdurulduBunun cikacagi yok, milleti oyaliyorlar..3 aydir bekliyoruz..Galiba bu ikinci konu bu konu hakkinda.Yakinda ucuncu konuyu acarlar bir 3 aya daha oyalarlar..inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2013, 12:55:23Evet Çıkış Tarihini Kesinleştirseniz Artık İyi Olacak 2-3 gün deneme süresi diyorsunuz ama süre giderek uzuyor.Kolay bir iş değil ama bekleyenlerde artık çok sıkıldı...
- 26-01-2013, 13:00:36+ Yazılım deneme için teslim edilmiştir. 2-3 güne denemeler biter sanırım (test ediliyor).BurakYaziyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim dedigim şeye geldik..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:00:36 -->-> Daha önceki mesaj 12:59:16 --
benim dedigim şeye geldik..Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-01-2013, 22:26:44Üyeliği durdurulduEwet bencede reklam amacli bi konu..Arkadas google reklamlarindan iyi kazaniyordur..Yok 2 gun kaldi yok 3 gun kaldi cikmasina diyerek baya bi google dan parayi goturdu yaklasik 4 aydir..
Bende mi yapsam boyle bisey..Baksana yaklasik bir haftadir konuya cevapda yamiyor artik.. - 28-01-2013, 21:18:11İl dışından yeni geldim, Oyun scriptini yaptıran arkadaşla da görüştüm. Detaylı bir analiz yapılıyor ve Hataların listesi çıkmış durumda. Yarın hatalara başlayacağım, Hatalar dan sonra da seo ayarları yapılacak ve Piyasaya sunulacak.
Bu saatten sonra yazılacak, "Çıkmayacak", "Çıkacağı Yok" gibi cümleler kurmanın da manası yok. Hatalar giderilen bir yazılım ve Demosu çıkmış bir yazılım.
Sonuç itibariyle, Konuyu kilitletiyorum. Hata tespit eden arkadaş var ise Bana PM atarsa ilgilenirim. Yazılım çıkınca da, Tekrar bu kategoride yayınlayıp reklamlar vereceğiz zaten.