• 22-01-2013, 12:46:50
    #73
    @vatanist_ havuz da içerik olmadığından öyle, Şu an cronlu bot düşünülmüyor.

    + Yazılım deneme için teslim edilmiştir. 2-3 güne denemeler biter sanırım (test ediliyor).
  • 22-01-2013, 13:46:37
    #74
    ben alan adımı aldım beklemekteyim : )
  • 25-01-2013, 23:54:58
    #75
    Üyeliği durduruldu
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @vatanist_ havuz da içerik olmadığından öyle, Şu an cronlu bot düşünülmüyor.

    + Yazılım deneme için teslim edilmiştir. 2-3 güne denemeler biter sanırım (test ediliyor).
    Bunun cikacagi yok, milleti oyaliyorlar..3 aydir bekliyoruz..Galiba bu ikinci konu bu konu hakkinda.Yakinda ucuncu konuyu acarlar bir 3 aya daha oyalarlar..
  • 26-01-2013, 12:55:23
    #76
    Evet Çıkış Tarihini Kesinleştirseniz Artık İyi Olacak 2-3 gün deneme süresi diyorsunuz ama süre giderek uzuyor.Kolay bir iş değil ama bekleyenlerde artık çok sıkıldı...
  • 26-01-2013, 13:00:36
    #77
    BurakYaziyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz Bizle Oyunmu Oynuyorsunuz.. Kaç 2 Günler Geçti.


    inforesim


    Yazılım bitmiştir arkadaşlar, Havuzu besleyen botların yazımı kalmıştır (Sistem ait bot vs. bitti) ve Bir de css ve Jquery hatası var 1-2 tane onları bitirilince (Yarın bitecek). Ardından test edilmeye başlanacaktır ve 2 gün içinde piyasaya sunulacaktır (1-2 yeri unutmuşum, Hangi tuşlarla oynanır vs. Onlarıda bitirdim). Gördüğünüz hata var ise Bildirirseniz çok iyi olur.


    inforesim

    Bir çok hata giderildi, Pazartesi son elden geçirme için ben teslim edeceğim(Her şeyi bitirip). Pazartesinden sonraki 2 gün içindede yayınlanır sanırım.
    + Yazılım deneme için teslim edilmiştir. 2-3 güne denemeler biter sanırım (test ediliyor).


    benim dedigim şeye geldik..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:00:36 -->-> Daha önceki mesaj 12:59:16 --

    Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Çıkış Tarihini Kesinleştirseniz Artık İyi Olacak 2-3 gün deneme süresi diyorsunuz ama süre giderek uzuyor.Kolay bir iş değil ama bekleyenlerde artık çok sıkıldı...
    benim dedigim şeye geldik..
  • 26-01-2013, 20:28:02
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 - 4 kez ne yazacağımı değiştirdim...

    ama..... Güzel bir reklam şekli...

    eskilerden kalan 'gölgelerin gücü adına...güç bende artıkkkkk... ' dan başka birşey gelmiyor aklıma...
  • 27-01-2013, 22:26:44
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Ewet bencede reklam amacli bi konu..Arkadas google reklamlarindan iyi kazaniyordur..Yok 2 gun kaldi yok 3 gun kaldi cikmasina diyerek baya bi google dan parayi goturdu yaklasik 4 aydir..
    Bende mi yapsam boyle bisey..Baksana yaklasik bir haftadir konuya cevapda yamiyor artik..
  • 28-01-2013, 21:18:11
    #80
    İl dışından yeni geldim, Oyun scriptini yaptıran arkadaşla da görüştüm. Detaylı bir analiz yapılıyor ve Hataların listesi çıkmış durumda. Yarın hatalara başlayacağım, Hatalar dan sonra da seo ayarları yapılacak ve Piyasaya sunulacak.

    Bu saatten sonra yazılacak, "Çıkmayacak", "Çıkacağı Yok" gibi cümleler kurmanın da manası yok. Hatalar giderilen bir yazılım ve Demosu çıkmış bir yazılım.

    Sonuç itibariyle, Konuyu kilitletiyorum. Hata tespit eden arkadaş var ise Bana PM atarsa ilgilenirim. Yazılım çıkınca da, Tekrar bu kategoride yayınlayıp reklamlar vereceğiz zaten.