İnforesim Oyun Scripti #Ön Tanıtım - DEMO - Hata Tespiti
79
●8.772
- 09-01-2013, 23:57:42Ekip arasında haberleşme konusunda sıkıntılar yaşandığı için ve Benim iş yoğunluğum nedeniyle sarkmalar yaşandı ama şu an yazılım bitti diyebiliriz.riset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profil sayfasındaki her taba, Daha fazla gönderi butonu eklenmiştir.
http://www.sayactr.com/profil/alparslan-ender1
Bu buton sayesinde, Kişi daha fazla gönderi dediğinde hemen altına yenilerini listeleyecektir. İstediği kadar daha fazla butonuna basabilir ve Eğer gösterilecek bir şey kalmaz ise en son bastığında buton kendini yok edecektir.
Hafta sonu, CSS ve Javascript gibi konulardaki hatalar giderilecektir. Onun için, Gördüğünüz sorunları bildirirseniz sevinirim. - 15-01-2013, 02:51:20Yazılım bitmiştir arkadaşlar, Havuzu besleyen botların yazımı kalmıştır (Sistem ait bot vs. bitti) ve Bir de css ve Jquery hatası var 1-2 tane onları bitirilince (Yarın bitecek). Ardından test edilmeye başlanacaktır ve 2 gün içinde piyasaya sunulacaktır (1-2 yeri unutmuşum, Hangi tuşlarla oynanır vs. Onlarıda bitirdim). Gördüğünüz hata var ise Bildirirseniz çok iyi olur.