• 09-01-2013, 20:58:25
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu scripti göremeden bu dünyadan gidecek webmasterlar olacak korkarım. O kadar uzadı ki sanki bir ülke kuruluyor.. sanki milli mücadele günleri... bu nedir hocam ya?
  • 09-01-2013, 23:57:42
    #47
    riset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu scripti göremeden bu dünyadan gidecek webmasterlar olacak korkarım. O kadar uzadı ki sanki bir ülke kuruluyor.. sanki milli mücadele günleri... bu nedir hocam ya?
    Ekip arasında haberleşme konusunda sıkıntılar yaşandığı için ve Benim iş yoğunluğum nedeniyle sarkmalar yaşandı ama şu an yazılım bitti diyebiliriz.

    Profil sayfasındaki her taba, Daha fazla gönderi butonu eklenmiştir.

    http://www.sayactr.com/profil/alparslan-ender1

    Bu buton sayesinde, Kişi daha fazla gönderi dediğinde hemen altına yenilerini listeleyecektir. İstediği kadar daha fazla butonuna basabilir ve Eğer gösterilecek bir şey kalmaz ise en son bastığında buton kendini yok edecektir.

    Hafta sonu, CSS ve Javascript gibi konulardaki hatalar giderilecektir. Onun için, Gördüğünüz sorunları bildirirseniz sevinirim.
  • 13-01-2013, 21:56:39
    #48
    Son durum?
  • 14-01-2013, 12:06:39
    #49
    Kurumsal PLUS
    yıl oldu 2013 hala çıkmadı bu
  • 14-01-2013, 23:10:46
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karakter kodlaması nedir? utf8 olsa güzel olurdu.
  • 15-01-2013, 02:51:20
    #51
    Yazılım bitmiştir arkadaşlar, Havuzu besleyen botların yazımı kalmıştır (Sistem ait bot vs. bitti) ve Bir de css ve Jquery hatası var 1-2 tane onları bitirilince (Yarın bitecek). Ardından test edilmeye başlanacaktır ve 2 gün içinde piyasaya sunulacaktır (1-2 yeri unutmuşum, Hangi tuşlarla oynanır vs. Onlarıda bitirdim). Gördüğünüz hata var ise Bildirirseniz çok iyi olur.
  • 15-01-2013, 11:45:31
    #52
    Güzel gözüküyor, çıktıgı zaman uygun bir fiyatı olursa alırım.
  • 15-01-2013, 11:51:01
    #53
    cepten girip sayfayi yaklastirdigimda acayip bi sey oldu yau, karman corman.
  • 15-01-2013, 11:53:41
    #54
    2 Gün daha bekleriz sorun olur mu? BU kadar gün beklemiş