riset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu scripti göremeden bu dünyadan gidecek webmasterlar olacak korkarım. O kadar uzadı ki sanki bir ülke kuruluyor.. sanki milli mücadele günleri... bu nedir hocam ya?
Ekip arasında haberleşme konusunda sıkıntılar yaşandığı için ve Benim iş yoğunluğum nedeniyle sarkmalar yaşandı ama şu an yazılım bitti diyebiliriz.

Profil sayfasındaki her taba, Daha fazla gönderi butonu eklenmiştir.

http://www.sayactr.com/profil/alparslan-ender1

Bu buton sayesinde, Kişi daha fazla gönderi dediğinde hemen altına yenilerini listeleyecektir. İstediği kadar daha fazla butonuna basabilir ve Eğer gösterilecek bir şey kalmaz ise en son bastığında buton kendini yok edecektir.

Hafta sonu, CSS ve Javascript gibi konulardaki hatalar giderilecektir. Onun için, Gördüğünüz sorunları bildirirseniz sevinirim.